Το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει και αναρωτιέστε τι δραστηριότητες να κάνετε με το παιδί σας που είναι στο Φάσμα του Αυτισμού; Ψάχνετε τρόπους δημιουργικής απασχόλησης και τρόπους διαχείρισης της συμπεριφοράς που να σχετίζονται με τον Αυτισμό; Στο νέο μας ebook θα βρείτε λίστες με ιδέες αλλά και συμβουλές για την δημιουργία καλοκαιρινής ρουτίνας, την προώθηση της αυτονομίας, της αυτοεξυπηρέτησης, της επικοινωνίας, της διασκέδασης και της αλληλεπίδρασης με το παιδί σας. Οι συμβουλές και οι προτάσεις είναι όλες προσαρμοσμένες για παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού. Υπάρχει, επίσης, σχετική ενότητα για το πώς να "ανταπεξέλθετε" κι εσείς ως γονείς στις προκλήσεις του καλοκαιριού!
Δεν υπάρχει κάποιο σεμινάριο για τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο!
Μπορείτε πάντοτε να ρίξετε μια ματιά στη βιβλιοθήκη μας (με πάνω από 10 βιντεοσκοπημένα σεμινάρια στη διάθεσή σας) ή φυσικά να απολαύσετε το καινούργιο μας ebook με συμβουλές για το καλοκαίρι!
2. ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ (webinar για Επαγγελματίες) Ηπαράλληληστήριξηείναιίσωςοπιοδύσκολοςρόλοςπουθακληθείναφέρειειςπέραςέναςθεραπευτής/παιδαγωγός!
3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ "ΚΡΙΣΕΩΝ" (webinar για Επαγγελματίες) ΔουλεύονταςμεπαιδιάστοΦάσματουΑυτισμούήμεπαιδιάπουέχουνδυσκολίεςστησυμπεριφορά,καλούμαστεσυχνάναδιαχειριστούμεκρίσιμεςκαταστάσεις!
6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ(webinar για γονείς & επαγγελματίες) Μήπως έρχεται το καλοκαίρι και σκέφτεστε να ξεκινήσετε εκπαίδευση τουαλέτας για το παιδί ή το μαθητή σας; Όταν πρόκειται για παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού χρειάζεται συγκεκριμένη μεθοδολογία, συλλογή δεδομένων και γνώση για να αντιμετωπίσετε τις καταστάσεις στις οποίες "δεν πήγε όπως περιμένατε".
Ελάτε να μάθουμε σε πρακτικό επίπεδο: 1) Ποια είναι τα προαπαιτούμενα πριν ξεκινήσουμε την εκπαίδευση τουαλέτας; 2) Θα ακολουθήσουμε πιο εντατικό πρόγραμμα ή ένα πρόγραμμα ενσωματωμένο στην ήδη υπάρχουσα ρουτίνα; 3) Θα το ζητάει μόνο του το παιδί ή θα τον/την προτρέπουμε εμείς να χρησιμοποιεί την τουαλέτα; 4) Πώς θα καταλάβει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα και όχι την πάνα; 5) Πώς θα φτάσουμε σε σημείο να μην έχουμε "ατυχήματα"; 6) Τι θα κάνουμε αν έχουμε "πισογυρίσματα";
7. Παιχνίδι & Επικοινωνία (Webinar για γονείς & Επαγγελματίες) Σε αυτό το σεμινάριο μάθαμε σε πρακτικό επίπεδο: 1) Ποια είναι τα στάδια του παιχνιδιού και ποιες δεξιότητες μπορούν να εξασκηθούν ανά στάδιο; 2) Μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να επικοινωνήσει με απλά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι; 3) Μπορώ να βελτιώσω την επικοινωνία του μέσα από δραστηριότητες της καθημερινότητας; 4) Τι να κάνω αν δεν έχω χρόνο και ενέργεια για να παίξω;
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς παιδιών τυπικής ανάπτυξης και γονείς παιδιών στο Φάσμα του Αυτισμού ηλικίας 0-5 ετών. Επαγγελματίες προσχολικής αγωγής, ειδικής αγωγής και επαγγελματίες που δουλεύουν κατοίκον μπορούν να επωφεληθούν από το σεμινάριο. Η λογοθεραπεύτριά μας Κατερίνα Μπάρτζα ήταν μαζί μας για να μας δώσει όλες τις πληροφορίες! Παρουσιάστηκαν Βίντεο για καλύτερη εμπέδωση των πληροφοριών
8. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΥΤΟΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ στον ΑΥΤΙΣΜΟ (Webinar για γονείς & Επαγγελματίες)
Τι κάνουμε την ώρα που το παιδί επιτίθεται ή αυτοτραυματίζεται ώστε να μειώσουμε τον κίνδυνο; 1) Πώς μπορούμε να βρούμε ποιον “σκοπό” έχουν αυτές οι συμπεριφορές, για ποιον λόγο γίνονται, με ποιες αφορμές; 2) Ποιες αλλαγές περιβάλλοντος είναι απαραίτητες για τη μείωση της επιθετικότητας; 3) Ποιες δεξιότητες μπορούν ενδεχομένως να διδαχθούν εναλλακτικά; 4) Γενικευμένες τεχνικές αντιμετώπισης με βάση τις αρχές της ΑΒΑ
Αγορά του σεμιναρίου εδώ: nas.io/beehavior/products/orxt 9.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ για παιδιά στο ΦΑΣΜΑ του ΑΥΤΙΣΜΟΥ (Webinar-γονείς & Eπαγγελματίες)
1) Γιατί πολλά παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού προτιμούν τις ηλεκτρονικές συσκευές αντί άλλων αντικειμένων; 2) Ποια είναι τα οφέλη της χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών στον Αυτισμό; 3) Ποιοι είναι οι κίνδυνοι της καθημερινής έκθεσης; 4) Πώς αντιμετωπίζει το σώμα μας την χρήση ηλεκτρονικών συσκευών και οθονών; 5) Πώς μπορούμε να παρέμβουμε όταν γίνεται υπερβολική χρήση; 6) Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει “λειτουργική” και παραγωγική η ενασχόληση με ηλεκτρονικές συσκευές; 7) Είναι επικίνδυνο να χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικά μέσα ως ενισχυτές για την εκπαίδευση ενός παιδιού στο Φάσμα;